Des de la Crida per Sabadell hem rebut amb preocupació la informació que ha publicat la plataforma ‘Ràdio Sabadell Diu Prou’, formada per treballadors de la ràdio municipal. En el comunicat que han emès denuncien precarietat en les condicions laborals, excés de feina i manca de recursos humans per assumir-la, males pràctiques per part de la direcció i el regidor i altres situacions descrites que fan referència a pressions i coaccions sobre les treballadores. Per últim, la plataforma insta al govern municipal a obrir un diàleg per tal de redreçar aquesta situació.

Des de la Crida per Sabadell entomem, sense cap dubte, aquesta proposta de diàleg i ens comprometem a analitzar la situació en profunditat i fer les indagacions pertinents per tal d’abordar aquest conflicte. Seguim i seguirem compromesos amb la defensa dels drets de les treballadores i el bon funcionament i transparència de l’administració pública com a valors principals de la nostra línia política.